2012. március 9., péntek

A (t)utitársam és az A380-as madárka

Most játszunk egyet.

1. Csukd be a szemed.
2. Képzelj el egy nagyon jó havert. Jófej, mindenben benne van. Ő adja a világon a legjobb tanácsokat, és mindenre van egy poénja.
3. Képzeld el, hogy ez a haverod imádja a repülőket.
4. Megvan? Cool.

Na, nekem pont ilyen az apukám :) . Szóval ő nem csak holmi útitárs, hanem tutitárs.
Az elmúlt fél évben többször is mondta, hogy majd felül egy A380-as gépre(mint utas :) ), elutazik Singapore-ba(ott lakik az egyik tesóm, de ezt már tudjátok), aztán hamar vissza is repül, mert ő igazából csak szeretne repülni egyet a madárkával.

Beszélgettünk néha-néha a témáról, aztán egyszer csak nekiálltunk tervezgetni, szervezgetni. Mondtam apunak, hogy milyen jól járna, ha elvinne magával, mert nálam senki se szervez jobban utat, tudok angolul, vicces vagyok és utazni is szeretek, szóval menjünk együtt, és természetesen ha már a madárkával elröpülünk Ázsiába, csináljunk ott egy körutat.
És igen!!! Elvisz magával :))) Yesss!!!!!
Asia tour II. !!!

Ez nem egy bő hónapos, sok-sok helyet érintős út lesz mint legutóbb, de minőségében vetekedni fog vele :D.

Először Szingapúrba megyünk, hogy apu végre lássa, hol is él legidősebb lánya, drága kicsi nővérem, KL Dóri(blogja itt). Utána tesómat a hónunk alá csapva átrepcsizünk Borneo szigetre, és túrázunk egy hatalmasat a dzsungelben. Aztán újabb röpcsizés... tesóm vissza dolgozni Szingapúrba, mi pedig apával lecsapunk Kuala Lumpur-ra, Malájzia fővárosára, mert apa elhitte nekem, hogy ott lehet Ázsiában a legjobbakat enni. Kirándulgatunk, nézünk szép várost, sok majmot, durian-t meg dzsungelt mert abból sose elég, majd madárkára szállunk és landolunk Langkawi szigeten, ahol búvárkodunk és simogatunk halakat meg teknőcöt, bérelünk egy autót és apa kipróbálja milyen bal oldalon vezetni(hát ez nagyon poén lesz), este én megyek bulizni, apára pedig rámarad a blogírást(azt még nem is mondtam neki, hogy útitársaimnak kötelező blogot is írni :P ).... és amikor már elég a jóból, egy reggel újra Singapore-ban találjuk magunkat, csomag marad az airport-on megőrzőben, mi pedig bemegyünk a city-be újra megveregetni tesóm vállát, hogy ő milyen okos és szép meg ügyes és mennyire hiányozni fog majd nekünk(de ezt már megszoktuk), aztán este vissza a madárka-térre és irány Hungary!!!

Ez kb. két hét lesz, de telenyomjuk annyi élménnyel, hogy egy évnek fog tűnni.

5 megjegyzés:

  1. Haha, ez de vicces lett! :DD

    nagyon jó fej az apukád, pedig már azt hittem a pasiddal repülsz egy jót :D de ez még azon is túl tesz!

    várom nagyon a bejegyzéseket, addig is minden jót! :)

    VálaszTörlés
  2. ez az apa-lánya túrácska nagyon bejön nekem is, megejtenék szívesen én is egy ilyesmit drága jó apukámmal :) nagyon várom már a bejegyzéseket, ezekkel csak piszkálod a fantáziám hogy Ázsiát valamikor nekem is látnom kell...:D

    VálaszTörlés
  3. Biztonságos utazást, have fun! Üdvözlöm apukádat, és Dórit is :) Lélekben én is veled vagyok :) xoxo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vicces volt, jókat derültem rajta, és persze tök szuper jó dolog,hogy édesapáddal mész... :-)

    VálaszTörlés