2011. július 23., szombat

Tornyok és gyümölcsök (Malajzia, 2.nap)

Az örökké éber Evita 9 körül keltett fel, és gyorsan elhadarta, hogy ő már mennyi mindent csinált a mai napon :). Bólogattam, szemüveget kerestem, majd boldogan állapítottam meg, hogy már nem fáj a torkom. Tegnap kicsit pocsékul voltam, ma már csak takonypóc vagyok, és folyamatosan tüsszögnék, de nem mindig tudok, áááá!!! Rinyálás off, jöjjenek a szép dolgok.
VAN reggeli, mi több van KÁVÉ. Évi szerint függő vagyok, de bármikor abba tudnám hagyni :D. Mondjuk ez a reggeli dolog kimerül a kenyér-lekvár-mogyoróvaj kombóban, de legalább ingyen van :). Jól bereggeliztünk tehát, és közben azt is kinéztük, hogy hova megyünk ma nagyjából. Mivel Dórival (Évi nővére, lehet ezentúl KL Dóriként fogom emlegetni) 3-ra volt találkozó megbeszélve a Petronas Towers aljába, így az időt az odajutással ütöttük el.
Már az út elején érdekes növényekre bukkantunk, és hamar ki is kötöttünk egy parknál.

Miután átkeltünk kb. a hely 40%-án az is kiderült, hogy nem voltunk egyedül :).





A mini rainforest(esőerdő, eco park) a Kuala Lumpur Tower-hez vezetett. Toronymániában szenvedünk, úgyhogy muszáj volt felmenni. Annyira nem nagy flash, meg nyilván láttunk már egy csomó ilyet, de minden város látképe más a magasból, úgyhogy végül is nem volt kidobott pénz. Ami érdekes, hogy úgy húzták fel az épületet, hogy a Petronas tornyok közül mindig csak az egyik látszik rendesen, nincs rájuk szemből kilátás. Ha viszont ott felmegyünk a középen lévő összekötő hídra, akkor a tornyot nem látjuk. Jó trükk, hogy mindenhova megvedd a jegyet :).

Kuala Lumpur Tower:


Mivel a jegyhez tartozott még egy látványosság, úgy döntöttünk mi az állatkertet szeretnénk megnézni. Utálom az ilyen helyeket, de a pónin lovaglást azért mégse. Nyilván főleg helyi fajokat mutattak, meg egy csomó ocsmány pókot Dél-Amerikából, de én mindet sajnáltam. Rossz nézni, hogy milyen pici helyen vannak, és nem is nagyon van társaságuk. :(

Ezután lefelé sétáltunk, már a tornyok irányába. Kicsit hamar odaértünk, úgyhogy készítettünk fényképeket. Ami még tök jó volt, hogy eszembe jutott, hogy még jó pár éve láttam egy dokumentum filmet a Discovery-n, hogy hogyan épültek a tornyok, és arra gondoltam, hogy milyen jó lenne élőben is látni egyszer. És tessék, ma ez is sikerült :). Ezek olyan kis vicces és jó dolgok :).
Petronas Towers:

Bementünk az épületben lévő plázába és nézelődtünk. Láttuk Nigel Barker divatfotóst, az új könyvének dedikálása közben. Évi le is fotózta :). Ő az, aki zsűrizik Tyra Banks topmodelles műsorában. Hogy kiket fúj ide a szél :).

KL Dórival 3-kor találkoztunk a megbeszélt helyen. Jó volt őt végre élőben is látni, és ő is nagyon örült nekünk. Jó volt látni a testvéreket együtt, úgy örültek egymásnak :). Mivel mi csak reggelit ettünk, ezért egyből valami ehető dolog után néztünk. Nem volt egyszerű, de végül sikerült olyan helyet találni, ahol volt curry-s csirke Évinek, nekünk meg vega kaja. Minden nagyon finom volt, KL Dórinak pedig köszönjük szépen a meghívást. Innen üzenem, hogy remélem lesz következő alkalom amire visszahívhatlak :).

KL Dóri kókusztejet szívogat: :)


DC. Dóri tofus, vega kajája:


Évi curry-e csirkéje:

KL Dórival jó sokáig együtt lógtunk, majd visszasétáltunk a szállásra. Útközben megint piacoztunk egyet. Evita szert tett egy új neszesszerre, mert a régi elszakadt. Tök jó, itt is megy ám az alkudozás művészete. Vettünk még fura kis sütiket, és újabb - korábban még sosem kóstolt - gyümölcsöket: Kedondong, Jackfruit, Jambu Air és Dragon Fruit :) :) :)

A szobánkban szépen leültünk a földre, nekidőltünk az ajtónak, és piknik-vacsit rendeztünk :). Minden nagyon finom volt, bár az egyik gyümölcs szerintem nem volt teljesen érett, meg fura szálkák voltak benne, de sebaj ezt is kipróbáltuk.
Most itt ülünk a lobby-ban már vagy 2 órája. Évi aktív szociális életet élt eddig, én meg befejeztem a naplózást, mert le voltam már maradva pár nappal. A CNN van bekapcsolva egyébként, és a norvégiai tragédiáról van szó egész este. Nagyon megrázó, hogy ilyen dolog megtörténhet. Az eltávozottaknak békét és nyugalmat, az ittmaradottaknak pedig elfogadást, és elengedést kívánok.

Holnap a Batu Caves-ba megyünk, hétfőn pedig lesz dzsungel túra is, ha minden igaz. KL Dóri mondta, hogy CSAK kiépített helyre menjünk, mert itt tigrisek és nagyNAGY kígyók (értsd: elfér benne egy ember...vagy kettő) is vannak, nem beszélve az egyéb mérges dolgokról.

Mindenkinek további kellemes 7végét,

(: DC.Dóri és Évi :)

8 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy jobban vagy Dóri!
    Milyen állat az a felülnézetes kép és a majmóca is nagyon aranyos,ahogy iszik.Érdekesek a gyümölcsök pláne az a sárga,a rózsaszínről már olvastam KL Dórinál.
    Dzsungel túra..izgin hangzik,vigyázzatok magatokra!
    A norvégiai tragédia szörnyű,olvastam ma én is egy cikket róla.=/
    Kellemes hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
  2. DC Dóri+ Évi+ KL Dóri-micsoda felállás.Szívesen lettem volna Veletek.Még a kaja is jöhetett volna.Jó olvasni és látni a képeket,hogy együtt vagytok.Szerencsések vagytok DC Dóri és Évi,hogy találkoztatok New Yorkban, és közösen álitek át ezt az ázsiai világot.Sok-sok szépet kívánok nektek teli hassal,jókedvvel...Puszillak Benneteket:ÉAnya/loptam az ötletet/

    VálaszTörlés
  3. Nájdzsöl Bárkör???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teoval csak miatta nézzük az ANTM-t!!!!! Na jó nem...más miatt is. Azért Petronas tornyok is jól néznek ki! :) De Nigel mellett mindenki elbújhat :) A medencés penthouse is cool. Tetszik ez a város :D
    KL Dóri mit szürcsöl a képen?
    Puszik

    VálaszTörlés
  4. Hello!

    Pár hónapja megtaláltam a blogotokat blogokon keresztük,de akkor még csak a februári bejegyzés volt fent. Múlt hétvégén Melinda mesélt az éttermes kalandról és ma végre újra ráakadtam a blogra.

    Huhh csajok ma végigjártam veletek minden helyet,ahol megfordultatok és alig várom,h folytassátok a kalandot, hogy veletek mehessek én is :))))

    Nem akartam a bejegyzések végére jegyzetelni, míg nem jutok a végére.. de most bepótolok párat... a Császári Palotának a látképére nagyon kíváncsi lennék, gyorsan guglizom is, de ha van képetek róla.. ;) A Hong Kong bejegyzés végén mesés papucsok voltak :P remélem beszereztetek egy-egy párat :D Az új esernyőd Évi nagyon menőőőőő!!! A ledvencem a fantasztikus zöld övezeten kívül a Peak szigeten lévő toronyból készült kép a kilátásról, amin a felhőkarcolók mellett csodálatosan egy zöld terület van :)

    Várom a folytatást!!
    Sára

    VálaszTörlés
  5. Hello ÉAnya, örülök, hogy végre kommentálsz :)
    Tessék máskor is!

    Szilla, Dóri kókusztejet iszogat :)

    Szia Sára :)
    Látképet azért nem töltöttünk fel,mert a nagy köd miatt nem látszik :D
    Papucsot nem vettünk, de már úgy, de úgy megbántuk :D
    Köszi, hogy megdicsérted az esernyőmet, nagyon menő vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Istenien néz ki ez a tofus kaja!Hm :)

    VálaszTörlés
  7. azt a majomitatós képet egyszerűen nem bírom :S


    nigelbarker rlz! viszont

    VálaszTörlés
  8. Most nagyon irigy vagyok h élőben is láttad Nigel:P
    Szuper a blog evi,gyönyörüek a fotok:)

    VálaszTörlés